Afdeling Corporate communicatie
De afdeling Corporate communicatie van de Stichting IDEIS beheert de corporate reputatie van het instituut en voert de interne communicatieactiviteiten uit. Dit gebeurt in overeenstemming met de missie en visie van het Onderwijs- en Onderzoeksinstituut.

De werkzaamheden van de afdeling corporate communicatie;
-
Het communicatiebeleid van het instituut vaststellen en het organiseren van projecten die als doel hebben de bekendheid van de corporate identiteit te ontwikkelen en te vergroten. Hiervoor worden activiteiten georganiseerd, zoals bijeenkomsten, seminars, enz.
-
Het creëren van de handleiding voor de corporate identiteit.
-
Het bepalen en beheren van het externe imago van het Onderwijs- en Onderzoeksinstituut
-
Het organiseren van de interne officiële correspondentie, het opstellen van activiteitenrapporten en het toezicht houden op communicatieactiviteiten.
-
Het creëren van content in geschreven en visuele media voor de media-communicatie in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen.
-
Het identificeren van de externe stakeholders van het Onderwijs- en Onderzoeksinstituut en het vaststellen van de strategische doelstellingen en doelen.
-
Het faciliteren van bijeenkomsten en samenwerkingsverbanden van het Onderwijs- en Onderzoeksinstituut en relevante instellingen en organisaties.
